SAYFALAR

Madalyalı / Kayışdağı - İSTANBUL


Madalyalı Koru Tesisleri Kayışdağı ormanı kenarında, Yeditepe ile Maltepe üniversitelerinin kampüsleri arasında, salaş ama bir o kadar da ferah bir mekan.. İçeri adımınızı attığınızda size bir nargile cafe havası veriyor ama yemekleri servis etmeye başladıklarında o hava yerini çok güzel kokular ve lezzetler sunan bir restaurant’a bırakıyor..


Masaya oturur oturmaz çok da fazla düşünmeden, mekan hakkında duyduklarımız & gördüklerimiz doğrultusunda siparişlerimizi verdik..


Eşimle birlikte vazgeçilmezimiz olan yoğurt %50 dana, %25 keçi ve %25 manda sütü karışımından hazırlanmıştı ve benzerlerinden çok farklıydı.. Daha yemeklere geçmeden ikinci tabağın siparişini verdik.. Ama uyarmakta fayda var; her damak tadına uymayabilir..



Sıcaklardan ilk olarak Ali Nazik servis edildi, lokum gibi kuzu şiş gerçekten müthişti, bir sonraki ziyaretimde direkt porsiyon olarak kuzu şiş isteyeceğim, bence mekandaki en başarılı lezzet kesinlikle bu..!


Sivas köfte ile daha önce kötü deneyimlerimiz olmuştu ve sizlerle paylaşmıştım :) Bu yüzden çok fazla ümitlenmeden ama görünümünden de etkilenerek köfteye yumuldum.. Madalyalıda önceki denemelerimden çok farklı bir tat ile karşılaşsam da Sivas köfte halen benim için bir anlam ifade etmiyor :)


Özellikle sac kavurmalarının fotoğraflarını görerek, ağzımız sulana sulana mekanı ziyaret ettiğimiz için beklentilerimiz tavan yapmıştı, bundan dolayı olsa gerek servis edilen sac kavurma hayal ettiğimiz gibi çıkmadı.. Ama eti, malzemesi, porsiyon büyüklüğü, sunum şekli ile kesinlikle vasat da denemez.. Denemekte fayda var :)


Madalyalının sütlaçlarında piyasadakiler gibi sahte tat yoktu, şeker ile boğulmamıştı ve gayet lezzetliydi, sadece kıvamı istediğim gibi değildi..

Bu mekanı ziyaret etmemde paylaştığı fotoğraflar ile bana yol gösteren Salih Seçkin Sevinç ve eşine buradan teşekkürlerimi sunar :) sizlere de yolunuz Kayışdağına düştüğü takdirde mekanı tavsiye ederim..

2 yorum:

  1. "Madalyalıda önceki denemelerimden çok farklı bir tat ile karşılaşsam da Sivas köfte halen benim için bir anlam ifade etmiyor"
    Bir insan daha önce deneyip de beğenmediği bir mekanda aynı yemeği tekrar neden dener ki?
    Ondan sonra "benim için bir anlam ifade etmiyor" falan filan vs vs
    İkincisi: beğendiğin halde "benim için bir anlam ifade etmiyor", "gösteri çok etkileyiciydi, çok beğendim, ama hayır diyorum" gibi olmuş sayın lezzet gezgini :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tattığım yemekleri beğenirim beğenmem, tekrar giderim gitmem, yorumumu da yaparım, burası benim blog'um, beğenmediyseniz takip etmezsiniz, okumazsınız olur biter :)

      Yine de size açıklayayım; yazımı tam olarak okuduysanız Madalyalı'da farklı tatlar ile karşılaştığımı ve çoğundan memnun kaldığımı yazdım. Sivas köfte ile ilgili yorumumu da kırparak değil tam olarak aşağıdaki şekilde okursanız ne demek istediğimi daha rahat anlarsınız diye düşünüyorum;

      "Sivas köfte ile daha önce kötü deneyimlerimiz olmuştu ve sizlerle paylaşmıştım :) Bu yüzden çok fazla ümitlenmeden ama görünümünden de etkilenerek köfteye yumuldum.. Madalyalıda önceki denemelerimden çok farklı bir tat ile karşılaşsam da Sivas köfte halen benim için bir anlam ifade etmiyor :)"

      Yani daha önce Sivas köfte deneyimlerim kötüydü ama Madalyalı'da da denedim ve lezzet olarak yine bir şey vermedi diyorum sayın adsız :)) umarım açıklayabilmişimdir..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...