SAYFALAR

İskenderoğlu Cevat / BURSA


20 yıldan uzun süredir üstüne lezzet tatmadığım, bana göre Türkiye'nin en iyi iskender kebapçısı olan İskenderoğlu Cevat'ın Bursa Atatürk caddesinde bulunan köşe mavi dükkanlarına her Bursa transit geçişinde olduğu gibi tekrar uğradım ve en sevdiğim yiyeceğin en iyisini yerinde tattım..


İskender kebap seven herkesin ayrı bir takıntısı vardır; kimi bol sosla bulamaç sever, kimi yoğurtsuz yer, kimi pide istemez, kimi tereyağ döktürmez.. Benim sevdiğim pideli, az yoğurtlu, aza yakın soslu ve bol tereyağlı.. Bana göre iskenderin tadı en az eti kadar tereyağından da geliyor, İskenderoğlu Cevat da bu tereyağının kralını servis ediyor..



Kebabın yanında götürdüğüm kendi üretimleri olan üzüm şırası müthiş, sevmeyene sevdirir, seveni kudurtur cinsten :)


Normalde duble'den aşağısı kesmez ama son ziyaretimde saat çok erken olduğu için tek porsiyon yiyebildim.. Bir sonrakinde duble yiyerek onun da fotoğrafını sizler ile paylaşacağım..

Kendinize bir kıyak yapın ve ilk Bursa ziyaretinizde İskenderoğlu Cevat'a uğrayın.. Mekan gerçekten pahalı olsa da benim damak tadı - maliyet eksenimde her kuruşuna fazlasıyla değiyor :)

Bu arada benden söylemesi, şubelerde aynı tat kesinlikle alınamıyor..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...