SAYFALAR

Kavaklı Köfteci / Yalıkavak - Bodrum - MUĞLA

Planlamadan, boş boş dolanırken, tamamen şans eseri rastladığım lezzetli mekanlar daha öncesinden damağımı onlara hazırlamadığım için tam bir sürpriz yumurta şeklinde beni benden alıyor.. Yalıkavak'ta 20 yıldır hizmet vermekte olan Kavaklı Köfteci gibi..


Yalıkavak çarşısında yer alan bir çok köfteci'den sadece burasının dolu olması, hatta önünde sıra beklenmesi ilk görüşte beni çok şaşırttı ama birazdan anlatacağım ve fotoğraflarını göreceğiniz köftelerini tattıktan sonra aç bir şekilde uzun uzun sıra beklemek çok mantıklı geldi :)



Masamıza oturduktan sonra beni neyin beklediğini görmek için yan masaları kesmeye başladım, her şey klasik görünüyordu; pilav, piyaz, yoğurt vs. ama ekmek ve köfte farklıydı..


Piyazları biraz fazla haşlanmıştı, maalesef beğenmedim ama pilavları tane taneydi, tavsiye ederim..



Köfteden önce sundukları pide şeklinde kesilmiş köftenin yağı ile tatlandırılmış ekmekleri muazzam.. Altında domates ve biber ile sunulan köfteleri çatal kullanmadan bu ekmekler ile kaparak götürüyorsunuz..


Yaz tatilini Bodrum'da geçireceklere tavsiyem, Gümüşlük'te balık yemenin hazzına yaklaşma ihtimali hiç olmasa da Kavaklı Köfteci'ye uğramadan tatillerini bitirmesinler..! Yanlarında da mutlaka nakit bulundursunlar çünkü mekanda kredi kartı geçmiyor..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...