SAYFALAR

Tribeca / Panora AVM - ANKARA

Belkide en kısa yazım olacak ama bir iş gezisi için gerçekleştirdiğim Ankara ziyaretinde tattığım lezzetli sandviç'ten bahsetmeden geçemedim..


Toplantı öncesinde hızlı bir atıştırma için Panora AVM'deki Tribeca'ya uğradık.. Hiçbir beklentiye girmeden, iş arkadaşımın tercihi ton balıklı sandviç ve sıkma portakal suyu siparişi verdim ki beni tanıyanlar bilir normalde soslu, kırmızı etli bir tabak yanı kola içerdim ama servis edilecek sandviçin lezzeti içime doğdu demek :))


Bagel ekmeği arasında servis edilen mayonez, domates ve marulla zenginleştirilmiş ton balığı çok lezzetliydi.. Hayatımda ilk kez bagel arası bir sandviç yedim ve hayran kaldım.. Herkese tavsiye ederim..


TAVSİYE EDİLEN MENÜ ( Kişi Başı ~ 18 TL @ Aralık 2011 )

Ton Balıklı Sandviç
Sıkma Portakal Suyu

Adres: Turan Güneş bulvarı Panora alışveriş ve Yaşam Merkezi 

Tel: 0312 490 51 85

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...