SAYFALAR

Dondurmacı Yaşar Usta / Bostancı - İSTANBUL

Methini yıllarca duymama rağmen bir Modalı olarak inatla gitmedim, denemedim, nasılsa Ali Usta’dan daha iyi olamazlardı, adam akıllı dükkanları bile yokmuş zaten, diye düşünüyordum; ta ki Dondurmacı Yaşar Usta’nın meyveli dondurmalarını tadana kadar.. Hakkı Devrim temalı Vodafone reklamı gibi oldu :P


Bostancı’da gösteri merkezi & lunaparkın çok yakınındaki bir fırın önünde kurulmuş dondurma tezgahında, şanslıysanız 50 kişi sıra bekleyerek ulaştığınız Yaşar Usta’nın dondurması sırada geçirdiğiniz her saniyeyi, her dakikayı kesinlikle hak ediyor..


Birçok yiyecek kendini fotoğraflarla anlatır bu sayede kelimeler ile çok uğraşmanıza gerek kalmaz, takip ediyorsanız ben de bu yola çok başvurdum bugüne kadar :) ama dondurma öyle değil, hepsi aynı gözüküyor; tadana kadar..


Dondurmacı Yaşar Usta’yı en doğru şekilde anlatmaya çalışacağım; bildiğimiz maraş usulü değil, klasik sütlü dondurma da değil, gelato ile alakası yok, kelimenin tam anlamıyla sorbe! Hem de o lüks restoranlarda yemekler arasında sunulanların bile üstünde bir lezzet ve kalitede.. Çeşitler ise müthiş; Tahinli, Kırmızı Erikli, Tarçınlı, Beyaz Çikolatalı, Beyaz Dutlu, İncirli ve bu özel lezzetlerin yanında klasiklerin tümü..!


Hazır sıcaklardan bunalmışken atlayıp Dondurmacı Yaşar Usta’nın İstanbul Bostancı, Levent veya Balıkesir’deki şubelerinden birine gidin, taklitlerinden de sakının :) pişman olmayacaksınız..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...