SAYFALAR

Vapiano / Suadiye - İSTANBUL



Avrupa ve Amerika kıtalarında ciddi bir üne sahip olan Vapiano; sipariş verilişi, takibi, lezzeti ve ödemesi ile diğer tüm restaurant'lardan farklı bir mekan.. Benim gibi yediği yemeğin pişirilişini dahi görmek isteyen, içindeki malzemelerine sürekli olarak karışan, sorunlu müşterileri için mutfakları el altında ve işlerine dilediğiniz kadar karışabiliyorsunuz.. Sık sık uğradığım Suadiye Vakko'nun sokağında bulunan şubelerini sizler için tekrar ziyaret ettim..








Mekana girerken elinize bir kart tutuşturuluyor ve içeride yiyecekleri de içecekleri de bu kart ile alıyorsunuz.. Çıkışta da o kartı kasada teslim ederek hesabı ödüyorsunuz.. Nedir mantığı bilemiyorum ama beni rahatsız etmediği için çok fazla kafamı yormadım :))




Ben pizzasını, eşim salatasını, arkadaşlarım ise makarnasını tercih ettiğinden sizlere hepsinden tattığım kadarını aktarmaya çalışacağım.. Bu arada kendi rekorumu da kırarak eşim ve 4 arkadaşımın tabaklarına sarktım :))






Vapiano'nun pizzasından başlarsak; lahmacun hamuru kadar ince, çıtır çıtır hamuru üzerine istediğiniz malzemeleri koyabiliyor, üzerine roka ve parmesan ile zevkiniz doğrultusunda müthiş lezzetler yakalayabiliyorsunuz.. Pizza Calzone ve Funghi benim favorilerim..




Salataları da aynı şekilde istek malzemeler doğrultusunda hazırlanabiliyor, eşimin tercihi olan "insalata mista" çeşitli sebzeler içeriyor.. Ekstra istediğiniz  beyaz veya kırmızı eti ekleyerek tam bir öğün haline getirdiğiniz salata bayanların Vapiano'daki ilk tercihi..




Vapiano'nun bana göre en zayıf halkası ise makarnaları.. Ben makarnayı çok az haşlanmış olarak severim ama Vapiano hamur hamur sunuyor, çok hızlı yemezseniz de midenize oturuyor..


Genelde fiyat ve menü tavsiyesinde bulunurum ama Vapiano'da malzeme tercihine göre kendi istediğiniz lezzeti hazırlatabiliyorsunuz ve fiyatlar çok değişiyor, bu sebepten dolayı tek tavsiyem; Vapiano'nun pizzasını mutlaka deneyin..!




http://www.vapiano.de/frame.php?section=home&lang=tr


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...