SAYFALAR

İskender İskenderoğlu ve Evlatları / Kadıköy - İSTANBUL

Kadıköy çarşı'dan o kadar çok mekana ait yazı yazdım ki artık ben bile rahatsız olmaya başladım ama daha bitmesine çok var; Çiya Sofrası, Şekerci Cafer Erol ve Ali Muhiddin Hacıbekir gibi efsaneleri de size aktaracağım.. Bu sefer ise İskender İskenderoğlu ve Evlatları'nın Kadıköy şubesindeydim..

(Konu iskender olduğunda kendimi kaybediyorum; maalesef dışarıdan fotoğraf çekmeyi unuttum, bunu kendi web sitelerinden aldım)

Uzun süredir çarşının iskele tarafındaki, yenilenen PTT binasının yanında hizmet vermekte olan İskender İskenderoğlu ve Evlatları'nın bir de Bağdat Caddesinde şubesi bulunuyor.. Cafe Cadde'den Divan'a doğru yürürken ilk ara sokakta olan bu şubede daha önce İskender kebap yeme şansı bulmuş, standartların üstünde bir lezzet bulmuştum..


Her zaman olduğu gibi 1,5 iskender ve şıra siparişimi verdim.. Eşimin sipariş verdiği çocuk porsiyonun yarısının da bana kalacağını bildiğimden hayatta en sevdiğim yemek olan İskender Kebap ziyafeti için sabırsızlanıyordum..



İlk olarak şunu belirtmem lazım; servis edilen şıra olağanüstüydü..!! Sadece şıra içmek için bile gidilir  diyeceğim ama tereyağ kokusu yüzünden iskendersiz  de geçilmez buradan :))


Benim için iyi bir iskender kebabın en başta tereyağının lezzetli olması, etinin yağsız ve kurumamış olması gerekiyor.. İskender İskenderoğlu ve Evlatlarında tereyağı kokusuyla da tadıyla da 10 numaraydı, porsiyon büyüklükleri de çok iyiydi ama et'in lezzeti tereyağı ile yoğurdun gerisinde kaldı.. Yine de yediğim iskender kebaptan çok memnun kaldığımı söyleyebilirim..




Bursa dışındaki tam anlamı ile lezzetli, eksiksiz iskender kebap arayışıma  devam ediyorum, ümitlerim İstanbul Teşvikiye Hacıbey, Ataşehir Kebapçı İskender ve Ankara'daki Uludağ ve Hacıbey kebapçılarında.. Başarılı olacağıma inancım da sonsuz..!


TAVSİYE EDİLEN MENÜ ( Kişi Başı ~ 35 TL @ Aralık 2011 )


İskender (1,5 Porsiyon)
Şıra

http://www.iskenderkebabi.com


Rıhtım Caddesi PTT yanı, Kadıköy / İSTANBUL


Tel: 0216 336 07 77

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...