SAYFALAR

Dönerci Celal Usta / Ümraniye - İSTANBUL


Döner, özellikle de İskender söz konusu olduğunda benim için hayat durur.. En çok sevdiğim, asla vazgeçemeyeceğim İskender'i de her yerde yemem, döner konusunda ise daha az seçiciyimdir..


Dönerci Celal Usta birçok kişi tarafından tavsiye edilen bir duraktı, ilk fırsat bulduğumda da gittim, tek seferde hem döner porsiyon, hem de iskender yeme imkanım olmadığından Dönerci Celal Usta'yı "görev aşkıyla" iki gün üst üste ziyaret ettim :)



Salata, lavaş, turşu özellikle porsiyon ve ekmek arası döner yiyecekler için garnitür olarak masaya getiriliyor, açlıktan midesi kazınanlar da lavaş arası bunları yiyebiliyorlar.. Benim gibi :)



Gittiğim tüm mekanlarda elimden geldiğince oraya ait içecekleri tercih ederim, Dönerci Celal Usta'da da oranın açık ayranını sipariş verdim.. Bol köpüklü, tuzu, yoğunluğu ve lezzeti yerinde ayranları çok başarılıydı.. Mutlaka tavsiye ederim..



Gezi yazarları gibi olacak ama yazımı iki güne bölmem gerekti :)

Ziyaretimin ilk günü döner porsiyon sipariş verdim, tamamen kendi üretimleri lavaşlar arasında yağı yerinde, doğru pişmiş (yanmadan - kurumadan) servis edilen et çok lezzetliydi..


İkinci ziyaretimde ise İskender sipariş verdim, uzun bir bekleyişin ardından görsel anlamda müthiş bir tabak geldi, etin altındaki pideyi kendileri üretiyor, önceki gün denediğim döner zaten çok iyiydi, bundan dolayı gerçekten ümitlendim ama tadı beni döner porsiyonları kadar etkilemedi.. Yine de bir çok yerden daha iyi yaptıkları kesin..



Dükkanda bulunan neredeyse her şey gibi kendi üretimleri olan fırın sütlaç'ı da deneme imkanı buldum.. Sizlerle daha önce paylaşmış olduğum Hacı Abdullah'taki sütlaç ile alakası yok ama yemekten sonra canınız tatlı çekerse götürebilirsiniz..

Toparlamak gerekirse Dönerci Celal Usta gerçekten lezzetli döner yemek isteyenler için önemli ve başarılı bir lezzet durağı, mutlaka ziyaret etmelisiniz..


TAVSİYE EDİLEN MENÜ (Kişi Başı ~ 20 TL @ Ekim 2011 )

Döner Porsiyon
Ayran
Sütlaç veya Künefe



Atakent Mahallesi Reşit Paşa Caddesi No:47/1 Ümraniye / İstanbul

Tel: 0216 329 35 00

1 yorum:

  1. umarım afiyet olmuştur eklemek istediklerim var, evime yakın, döneri herzaman yağlıdır hatta kuyruk yağı tadlıdır. kullandıkları kızartma patateslerin çıtırı yok mukkavva gibi kopar,
    dürüm döner porsiyonları,lavaşları ikiye dolayarak yüzde fazlası ekmekten oluşan küçük bir porsiyon gelir, ve lavaşları kalın
    şehirleri aşıp gelmenin anlamı yok, her yerde yiyebileceğiniz döner
    insanlar burayı çok abarttı.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...