SAYFALAR

Carl's Jr. / Cevahir AVM - İSTANBUL

Yakın zamanda bana göre İstanbul'un en gereksiz AVM'si olan Cevahir'e gitmek zorunda kaldım.. Neyse ki yanımda "yemek yemek" konusunda profesyonel ve bilgili bir IRONMAN vardı da daha önce tatmadığım bir lezzeti deneme fırsatı buldum; Carl's Jr.!


Mc Donald's ve Burger King'den az pahalı, Dükkan Burger ve Burger House'dan çok daha ucuz menüsü ve menü görselleri beni gerçekten etkiledi.. Bi Buçuk veya Dükkan Burger'de yediğim hamburgerleri neredeyse Mc Donald's fiyatına alabilecek olmanın hayali ile IRONMAN'in tavsiyesi ile "Super Star Menu" beklemeye başladım..


Bize numara verdiler ve konforlu masalarımıza geçtik.. Boş bardaklarımız ile içecek standına gittik ve içeceklerimizi kendi istediğimiz şekilde buzunu, limonunu ayarlayarak aldık.. Bu gerçekten hoşuma gitti..



Çok fazla beklemeden siparişlerimizi aldık, hızlarından da etkilendim ancak servis edilen hamburger ilk önce görüntü, sonrasında da lezzet olarak beni tatmin etmedi..


Köftesi dışında kullanılan malzeme (marul ve domates) gerçekten lezzetsizdi, ayrıca benim gibi takıntıları olan bir adam için malzeme yanlış dizilmişti :) Bana göre et en altta, domates, marul ve soslar üstte olmalı ama Carl's Jr.'da bunlar tam tersineydi.. Köftesi ise rakiplerinin aksine sanki el ile yoğurulmuş gibiydi..


Carl's Jr.'ı ikinci kez ziyaret etme şansını yakaladığımda ise çok sevdiğim, saydığım büyüğüm Mustafa Kemal Kıztan'ın tavsiyesi "Portobello Mushroom Menu" ve "Chili Cheese Fries" sipariş verdim.




Super Star Burger'in aksine Portobello Mushroom burger olarak gerçekten güzeldi, mantar ve sosları ile alevde pişirilmiş et lezzetliydi, yine de Kırıntı'nın spanish burger'ini tercih ederim :)




Chili Cheese Fries'ı yedikten yaklaşık 8 saat sonra yazıyorum ama hala çok rahatsızım, mideme oturdu, güzelim Portobello Mushroom burger'in tadını çıkarmamı engelledi.. Siz siz olun bundan uzak durun..!!

Sonuç olarak değişik bir tat olarak Carl's Jr.'ı denemenizi tavsiye ederim.. Ucuz hamburgerler klasmanında kendilerine yer edinebilirler, ama Amerika'da Paris Hilton ve Kim Kardashian gibi ünlüleri seksi reklamlarında oynatan Carl's Jr.'ın Türkiye'deki tanıtım kampanyalarının da çok etkili olması lazım, neler yapacaklar çok merak ediyorum..


Kim Kardashian'ın Carl's Jr. Reklamı

Paris Hilton'un Carl's Jr. reklamı..


TAVSİYE EDİLEN MENÜ ( Kişi Başı ~ 17 TL @ Ekim 2011 )

Portobello Mushroom Menu



Cevahir AVM, Şişli / İSTANBUL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...